loading...
پخش زنده آخرین خبر ورزشی تراکتور
سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 107 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

میثم بائو درباره خصوص خبر توافقش با تراکتور برای یک فصل دیگر اظهار داشت: هنوز هیچ صحبتی نکرده  ام و تعجب می کنم که بعضی ها اعلام کرده اند که من تمدید کرده ام. بایدعرض کنم که هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است و منتظر هستم ببینم تکلیفم چه خواهد شد. باید طی روزهای آینده با مسئولان صحبت کنم.


میثم بائو درباره خصوص خبر توافقش با تراکتور برای یک فصل دیگر اظهار داشت: هنوز هیچ صحبتی نکرده  ام و تعجب می کنم که بعضی ها اعلام کرده اند که من تمدید کرده ام. بایدعرض کنم که هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است و منتظر هستم ببینم تکلیفم چه خواهد شد. باید طی روزهای آینده با مسئولان صحبت کنم.

وی ادامه داد: من اول به باشگاه فصل قبلم یعنی تراکتور احترام می گذارم و دوست دارم تکلیفم اینجا مشخص شود و نزد هواداران پرشور تبریزی بمانم. از طرفی هم دوست دارم به تهران بروم و آنجا بازی کنم زیرا در تیمهای تهرانی خیلی راحت تر هستم. در هر صورت فکر می کنم تا چند روز آینده تکلیفم با تراکتور مشخص می شود.

هافبک فصل گذشته تراکتورسازی تصریح کرد: این گونه نیست که فقط من در تیم شرایطم مشخص نباشد، خیلی از بازیکنان فصل گذشته تراکتور شرایطشان هنوز مشخص نیست و این هم به دلیل تاخیر در کارهای باشگاه در فصل نقل و انتقالات است. البته من هنوز ۳۰ درصد از قرارداد سال قبلم را طلبکارم و ابتدا باید تکلیف آن مشخص شود. در هر تیمی که باشم بیشترین حد توانم را به کار می بندم تا بتوانم ثابت بازی کنم. می خواهم یکی از بهترین بازیسازهای ایران در فصل آتی باشم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 738
  • بازدید سال : 3,199
  • بازدید کلی : 14,957