loading...
پخش زنده آخرین خبر ورزشی تراکتور
سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 135 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (2)

در نهایت آخر مهدی کریمیان هم از تراکتور جدا شد وقتی مهدی تو کما بود هواداران تراکتور بودن که در بیمارستان وضعیت مهدی کریمیان را پیگیری میکردن آقا مهدی ممنون که جواب محبت را دادی فرق شما با مهدی کیانی این است که شما  در تبریز زحمت کسیدی نه برای هواداران فقط برای ...  و پولکی هستین ولی کیانی فقط برای هوادارن بازی میکند نه پول ؟


سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 144 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

در حالی که بیشتر تیم های حاضر در چهاردهمین دور لیگ برتر با اکثر بازیکنان کلیدی خود قرارداد جدید امضا کرده و بازیکنان تاثیر گذار بسیاری را جهت تقویت تیم خود در فصل جدید رقابت ها به خدمت گرفته اند ، تراختور مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی که پس از مدت ها بلاتکلیفی ، حال رسول خطیبی را در سمت سرمربی به خود می بیند ، تاکنون عملکرد خوبی در فصل نقل انتقالات نداشته  … چرا که نه تنها در جذب بازیکنان دیگر تیم ها عملکرد رضایت بخشی نداشته بلکه با بازیکنان ارزشمند و کلیدی فصل خود نیز تمدید نکرده و تاکنون بازیکنان فیکسی مانند دقیقی و نصرتی را از دست داده و زمزمه هایی از توافق مهدی اسدی ، مدافع باتجربه این تیم به عنوان سومین بازیکن انتقالی از تراختور به پیکان شنیده می شود.


سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 108 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)
سامان نریمان جهان  در مورد حرف های رسول خطیبی که گفته بود بازیکنی گرفتیم که جزو 10 بازیکن برتر ایران است ولی پول کمی گرفته است گفت: آقای خطیبی به من لطف دارند. من ریسک بزرگی کرده ام و انصراف از تحصیل داده ام. از مبلغ سنگینی هم گذشته ام به خاطر اینکه در تیم بزرگی مثل تراکتورسازی بازی کنم و به تیم شهرم خدمتی کرده باشم. امیدوارم با حمایت این هواداران بتوانم از سال قبل که جزو پدیده های لیگ بودم بیشتر موفق شوم. به تراکتورسازی آمدم تا به تیم ملی برسم.

سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 107 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

میثم بائو درباره خصوص خبر توافقش با تراکتور برای یک فصل دیگر اظهار داشت: هنوز هیچ صحبتی نکرده  ام و تعجب می کنم که بعضی ها اعلام کرده اند که من تمدید کرده ام. بایدعرض کنم که هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است و منتظر هستم ببینم تکلیفم چه خواهد شد. باید طی روزهای آینده با مسئولان صحبت کنم.


سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 86 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)
بلافاصله بعد از آنكه رسول خطيبي افشا كرد علي كريمي يكي، دو پيشنهاد خارجي دارد و ممكن است فصل آينده خارج از خاك كشورمان توپ بزند، گمانه‌زني‌ها در مورد مقصد احتمالي جادوگر آغاز شد.
سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 84 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)
بازی ساحل عاج و ژاپن در ساعت ۵:۳۰ بامداد روز ۹۳/۳/۲۵ با نتیجه ۲ به ۱ پایان یافت. هر چند ژاپن بازی با برنامه و معقولی از خودش ارائه داد اما تکنیک و قدرت بدنی ساحل عاجی ها توانست این تیم را مقهور خودش نماید و در نهایت این ساحل عاجی ها باشند که پیروز از میدان بیرون بیایند.
سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 74 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

مدافع وسط فصل قبل تراکتورسازی پس از حضور ۲۰ روزه در ترکیه به کشور بازگشته و حالا در شیراز استراحت می‌کند و منتظر است تیم جدیدش مشخص شود. با فرشید طالبی پیرامون مسابقات جام‌جهانی، تراکتورسازی و… گفت‌وگویی انجام دادیم آن هم در شرایطی که نامه‌ای از قول او با محتوای خداحافظی با تراکتوری‌ها منتشر شده است. حرف‌های فرشید را بخوانید:


سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 66 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)
 نوید خوش هوا، مدافع اردبیلی تراکتور که از بازیکنان آینده دار این تیم به حساب می آمد با این باشگاه به توافق نرسید و با آمدن خالد شفیعی به تراکتور، مورد نظر رسول خطیبی قرار نگرفت و به صورت رسمی از این تیم جدا شد.
در شرایطی که محصولات «آ لاشپورت » در ایران با انتقادات زیادی همراه شده باشگاه تراکتور هم که قراردادی سه ساله با این برند داشت ترجیح داد فصل جدید را با برند دیگری آغاز کند. از قرار معلوم تراکتور یها با کمپانی keleme  اسپانیا قرارداد بسته اند.جالب آنکه عکس تمدید قرارداد مهدی کیانی ،حبیب گردانی و محمد ایرانپوریان هم با لباس های جدید تراکتور با

 رسول خطیبی و برخی از مسئولان تراکتورسازی در تماس‌هایی با علی کریمی خواستار حضور این بازیکن در فصل جاری در تراکتورسازی شدند.علی کریمی به آنها اعلام کرده در صورتی با تراکتورسازان حاضر به مذاکره است که ظرف ۴۸ ساعت آینده مشکل مالی او حل شود.

کریمی این موضوع را به شخص رسول خطیبی اعلام کرد.

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشستی خبری اظهار داشت: از تمام مربیانی که طی این سال‌ها در تیم بزرگ تراکتورسازی تلاش کردند، تشکر می‌کنم. با کسب اجازه از این بزرگان امیدوارم بتوانم در تیم تراکتورسازی موفق باشم.

جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پیامی از همه اصحاب رسانه خواست با حمایت از تیم در جهت پیش برد اهداف سه ساله باشگاه مثمر ثمر بوده و انتقاد سازنده را جایگزین تخریب و ایجاد حاشیه نمایند . این پیام در ابتدای نشست خبری سرمربی جدید تیم توسط مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی قرائت شد .

هافبک تراکتورسازی اعتقاد دارد تبریز جایی است که خیلی از بازیکنان دوست دارند در این شهر بازی کنند و او هم از این قائده مستثنی نیست. مهدی کریمیان هافبک طراح تراکتورسازی که 2 فصلی است در این تیم توپ میزند بعد از مدتها سکوت میگوید:
سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 83 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
سامان نریمان جهان بازیکن سابق تیم گسترش فولاد تبریز امروز با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی قرارداد خود را امضا کرد تا بعد از محسن فروزان،

سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 80 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)
به گزارش لیگ برتر چند روزی از روی کار آمدن رسول خطیبی در تراکتورسازی نگذشته بود که وی وعده جذب بازیکنان بزرگی را به تراکتور داد یکی از بازیکنان بزرگی که خطیبی ادعای آوردنش را به تراکتور مطرح کرده بود آندرانیک تیموریان هافبک سابق تراکتور بود اما جالب اینجاست .

سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 95 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

محسن فروزان به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محسن فروزان، دروازه‌بان فصل گذشته گسترش فولاد تبریز با قرارداد رسما به تیم تراکتورسازی پیوست

سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 111 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)
هنوز اون حرفش که گفت وقتی از تبریز رفتم کریم گفت از یاد نمیریم واقعا تراختور همچنین بازیکنانی لازم داره باتعصب ، با غیرت ، با مرام هرچه سر جلالی بیاد حقشه که شروع کرد
سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 76 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

2-پس تو فوتبال حرفه ای ،اجباری به بومی سازی نیست!بومی سازی زمانی خوبه که شما مدیریت بلد باشی3- آقای نظمی تیم تراکتور تیمی نیست که بومی کنید فجر نیست که

سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 78 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)
مسئولان باشگاه تراکتورسازی بعد از مدت‌ها کش و قوس رسول خطیبی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند تا از این پس، این مربی جوانِ بومی هدایت قرمزهای تبریز را به عهده بگیرد.سئوال امروز از تبریزی‌هایی است که به دلیل طرفداری همه جانبه از تراکتورسازی به پرشورهای تبریز معروف شده‌اند، این است که ایا رسول خطیبی در دومین سال سرمربیگری‌اش در سطح اول فوتبال، می‌تواند تیم بزرگ و پر سر و صدای تراکتورسازی را در لیگ بر‌تر و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برساند یا.نظرات خود را به صورت کامنت ثبت کنید

به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی در بیانیه جمشید نظمی آمده است:«با سلام و عرض تبریک ولادت با سعادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، بدین وسیله به رسم ادب بر خود فرض می‌دانم مراتب تشکر و قدردانی خود را از اعضای محترم هیات مدیره و همه فوتبال‌ دوستانی که به طرق مختلف نکته نظرات و پیشنهادات سازنده خود را به این جانب رسانده‌اند، از جمله کارگزاران رسمی فوتبال، پسشکسوتان باشگاه تراکتورسازی و فوتبال کشور و حتی کسانی که تحمل زمان بررسی جامع ما را نداشته و با انتقادهای خود به نوعی اعلام نظر نموده‌اند، اعلام می‌نمایم با توجه به تجربه نه چندان خوب باشگاه در جذب بازیکنان و مربیان خارجی که هم اکنون با احکام صادره فیفا بیش از یک میلیون دلار بدهی را به باشگاه تحمیل نموده، بنا به صلاحدید هیات مدیره، گزینه مربی خارجی از دستور کار بررسی مدیر عامل حذف و انتخاب سرمربی ایرانی در اولویت قرار گرفت.

خطیبی اولین بازی ملی خود را در تاریخ ۱۵ فوریه ۱۹۹۹ و در مقابل تیم ملی فوتبال کویت به انجام رساند. وی به همراه تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ حضور داشت و در دو بازی مقابل تیم‌های پرتغال و آنگولا به صورت بازیکن تعویضی به میدان رفت. وی همچنین در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ در تیم ملی حضور داشت.
امیر قلعه نویی از همان زمان که از تراکتورسازی تبریز جدا شد خیلی تلاش کرد تا فلاویو لوپز هافبک پرتغالی این تیم را استقلالی کند.اما پروسه آبی پوش کردن این بازیکن در دو فصل گذشته بدون نتیجه و بی سرانجام ماند اما مثل اینکه این اتفاقات باعث نشده است تا ژنرال از جذب این بازیکن منصرف شود چرا که خبر رسیده این مربی درصدد برآمده تا لوپز را برای فصل آتی آبی پوش کند.

جناب آقای نظمی، هواداران تراکتورسازی، عاشق این تیم هستند، با فکر این تیم بیدار میشوند و با ذکر نامش به خواب میروند. آنها نه دلالند و نه حاشیه ساز، آنها فقط نگرانند. نگران تیمی که مشخص نیست به کدامین سو میروند. نگران بازیکنانی هستند که قرار است فصل آینده در تراکتورسازی توپ بزنند. آنها هیچ مسئولیتی در این تیم ندارند، اما بیشتر از مدیران، احساس مسئولیت میکنند.

سایت رسمی باشگاه تراکتور اسپور بازدید : 64 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)
مسئولان باشگاه تراکتورسازی به دلایل خاص خودشان هیچ تمایلی به انتشار بازیکنان مدنظرشان برای فصل آینده ندارند و تأکید کرده اند تا عقد قرارداد نهایی، نامی از آنها نخواهند برد. گویا مسئولان تراکتور برای فصل آینده قصد جذب 6 ستاره لیگ برتری را دارند که به گفته مدیرعامل تیم، همه آنها از بازیکنان کلیدی تیمشان بوده اند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 721
  • بازدید سال : 3,182
  • بازدید کلی : 14,940